8 z 9
Poprzednie
Następne
Biedronka rozda klientom bony na zakupy. Możesz otrzymać ekstra pieniądze!
Organizacja takiego szkolenia to pokłosie decyzji UOKiK. Urząd zwrócił w komunikacie uwagę, że sieć nie zawsze trzymała się przepisów.
„Właściciel sklepów Biedronka – Jeronimo Martins Polska - zamieszczał regulaminy promocji z opóźnieniem, a w sytuacji, gdy nie odpowiadał na reklamacje z nimi związane w ustawowym terminie 30 dni, nie uznawał roszczeń konsumentów. Zdarzały się bowiem sytuacje, że przedsiębiorca informował w reklamach i materiałach promocyjnych, że szczegóły akcji można poznać wchodząc na jego stronę internetową, tymczasem regulaminów tam nie było lub pojawiały się z opóźnieniem – nawet w ostatnim dniu akcji. Do Urzędu wpływały skargi konsumentów na akcje promocyjne organizowane przez Biedronkę” – pisze UOKiK.